You're Soooo Lame

Loading...
  • Carly Simon - You

    Carly Simon - You're So Vain (with lyrics) MP3

    I made a mistake in the video, which I've tried to correct - the year is 1972)) Carly Simon's 1972 hit "You're So Vain" with lyrics below. LYRICS: You walked into ...

    Tags: carly, simon, so, vain, lyrics, 1972

  • Carly Simon - You

    Carly Simon - You're So Vain MP3

    Music video by Carly Simon performing You're So Vain. (C) 2011 Iris Records.

    Tags: Carly Simon, Pop

     

    You're So Vain

    Carly Simon

    Son of a gun You walked into the party Like you were walking onto a yacht Your hat strategically dipped below one eye Your scarf, it was apricot You had one eye in the mirror As you watched yourself gavotte And all the girls dreamed that th[...]
  • Embarrassing Video I Made When I Was Nine: "You

    Embarrassing Video I Made When I Was Nine: "You're So Lame" MP3

  • The Apathetic Anti Weevils - My life is so lame

    The Apathetic Anti Weevils - My life is so lame MP3

    Tags: The, Apathetic, Anti, Weevils, My, life, is, so, lame, alternative, music, album, cover, unsigned, guitar, band, rebel, sammy

  • If You

    If You're a 15 Year Old American: All You've Known is War!! MP3

    Tags: guy, man, vlog, vlogger, vlogging, perspective, activism, war, activist, peace activist, anti-war activist, world peace, anti-war activism, against, 15 years old, 14 years old, girl, teen girl, teen guy, teens, American teens, 14 year old, 15 year old, born in 2000, born in 2001, Jonathan, fireplace, lame, video, Muslims, friends, message, fight, 13 year old, 13 years old, news

  • Akon - Sorry, Blame It On Me

    Akon - Sorry, Blame It On Me MP3

    Music video by Akon performing Sorry, Blame It On Me. (C) 2007 SRC Records, Inc., Universal Records, A Division Of UMG Recordings, Inc.

    Tags: Akon, Records, Hip, Hop

     

    Sorry, Blame It On Me

    Akon

    As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility And I realize that everything I do is affecting the people around me So I want to take this time out to apologize for things that I've done things that haven't occurred yet And things that they don't want to take responsibility for I'm sorry for the times that I left you home I was on the road and you were alone I'm sorry for the times that I had to go I'm sorry for the fact that I did not know That you were sitt[...]
  • you belong to me ♠ stefan/caroline (for dani)

    you belong to me ♠ stefan/caroline (for dani) MP3

    HD is your BFF, feedback are LOVED ♥ What an horrible person am i ?? This is supposed to be a christmas gift and we're on january 4th. I'm soooo lame.

    Tags: caroline, forbes, stefan, salvatore, the, vampire, diaries, erasedminds

  • [VLOG]: Everything is Fair, when you

    [VLOG]: Everything is Fair, when you're livin' in the city. MP3

    I'm probably VERY lame for this, but hey, I had fun. Thank you for watching! ---- Soooo, how is SF?... --- Credit to all the people that made an appearance in this ...

    Tags: Video Blog (Website Category), Comedy (Theater Genre), City, vlog, sebs, sebrina, sebrina pham, San Francisco (US County)

  • I

    I'm sooo...lame. MP3

    Tags: MomoVoTv, Lame, asian, office

  • South Park-Dreidel Dreidel Dreidel (Lyrics)

    South Park-Dreidel Dreidel Dreidel (Lyrics) MP3

    Kyle: Okay Ike, you're my little brother, so I have to show you how to celebrate Hanukkah. This is called a 'Dreidel'. You spin it and see where it lands, and you ...

    Tags: south, parks, dreidel

  • 「HBD.AMV 」❝You Are Just Unreal, Luffy!! ❤ ❞

    「HBD.AMV 」❝You Are Just Unreal, Luffy!! ❤ ❞ MP3

    HD. PLS. | So.... it's finally out... HAPPY BIRTHDAY MY LUFFY BABY ;AAA; I am SUUUUUUUUUUPER sorry for this lame video that came out late.
  • let

    let's go back to the start ⁂ | Happy Birthday Andy! ♥ [Part 1] MP3

    ANDY PLEASE WATCH THIS IN HD BC IT LOOKS EVEN WORSE WITHOUT IT I SWEAR OKAAAAAAAAAY! This is for my fucking best friend who I like to call ...
  • Great Swedish children

    Great Swedish children's video (SOOOO LAME....) MP3

    wtf.

    Tags: lame

  • SNOW WHITE vs ELSA: Princess Rap Battle (Whitney Avalon ft. Katja Glieson) *explicit*

    SNOW WHITE vs ELSA: Princess Rap Battle (Whitney Avalon ft. Katja Glieson) *explicit* MP3

    Subscribe: http://tiny.cc/WAsub I'M A MOTHERF*ING QUEEN t-shirts! http://tiny.cc/ImAQueen This song on iTunes: http://tiny.cc/PRB1itunes (also on Google Play ...

    Tags: PrincessRapBattle, elsa, disney, frozen, Snow White (Film Character), cinderella, rap battle, whitney avalon, Disney Princess (Fictional Universe), princess rap battle, female rap, comedy, music video

  • Im soooo lame

    Im soooo lame MP3

    Tags: lameness

  • You

    You're not alone. MP3

    Some parts I did the past weeks/months. u-uhm, well.. lot of raw I guess, but I wanted to try out some new things so yeah hope some of you like it. Also im editing ...

    Tags: chuunbiyou, amv, anime, mep parts, mep, visible desire, date a live, not alone

  • [Amv] Black Magic ♥ | HBD Yuno! ( ˘ ³˘)❤

    [Amv] Black Magic ♥ | HBD Yuno! ( ˘ ³˘)❤ MP3

    YAY IT'S MY BBY YUNO'S BIRTHDAY TODAYYY!!! - - - - - - - - HI HI GUYSS!! Sooo I made this video in like 8 days cause I FORGOT ABOUT HER BIRTHDAY ...
  • You

    You're the BEST shayna! MP3

    Tags: IMG, 2221

  • Meet My Gerbils

    Meet My Gerbils MP3

    PLEASE READ -------------------------- I must apologize for such a terrible quality video! Plus I sounded soooo lame. Well that was Ray, May, Coal, and Skittles Jr.!

    Tags: Gerbils, My Gerbils, Meet My Gerbils, Cute Gerbils

  • Miss Teen USA 2007 - South Carolina answers a question

    Miss Teen USA 2007 - South Carolina answers a question MP3

    Miss Teen USA 2007 - Ms. South Carolina answers a question.

    Tags: USA, 2007, South, Carolina, answers, question, smart, dumb, blond

  • You

    You're 20 and you're beautiful! MP3

    Tags: chelsea, keith, ballesteros, chelseakeith02

  • My TOP Favorite Vines !! By Reggie COUZ

    My TOP Favorite Vines !! By Reggie COUZ MP3

    These are my all time favs out of all the vines I made in the pass. Comment which one is your favorite vine and be sure to like and subscribe!

    Tags: reggie, couz, vine, Compilation

  • Phone case package unboxing !

    Phone case package unboxing ! MP3

    Soo… I decided to record me unboxing my phone case package :) As u can see , i was super duper happy ! Very sorry if you were bothered that my face was not ...
  • Pokemon Ralt

    Pokemon Ralt's Leek Spin! MP3

    edit: http://www.youtube.com/watch?v=1udfaKL3sbs&feature=channel the finished one ^^ yay, Ralts ^^ even though ppl say it's worthless...well there it's actually ...

    Tags: pokemon, leek, spin, funny, cute, shortvid, ralt, happybirthday, animation, yay

  • That

    That's So Gay - Wanda Sykes MP3

    GLSEN and Ad Council's new ad campaign from thinkb4youspeak.com. Featuring Wanda Sykes in a pizza parlor telling a group of teenage boys to Knock It Off!

    Tags: PSA, So, Gay, Rights, Knock, It, Off, Wanda, Sykes, GLSEN, Ad, Council, Teenagers, Kids

  • 「C★S」& [SNS] | Hurt So Good! ♥ [Mep Collection]

    「C★S」& [SNS] | Hurt So Good! ♥ [Mep Collection] MP3

    HAPPY HALLOWEEN YOU FREAKSS!! None of these parts are Halloween tho LOL - - - - - - - - HI GUYSSS!! Soooo FINALLY i've uploaded a new collection, ...
  • 【Happy B

    【Happy B'day Xephy!】の glowを歌ってみた 【鈴川ユキコ】 MP3

    HAPPY BIRTHDAY ONIITAN. I'M SORRY WE HAVEN'T LIKE TALKED MUCH BUT YOU'RE ON TWITTER SO I SHOULD, YEAH? SORRY I THINK I WAS SICK ...

    Tags: HAPPY BIRTHDAY, XEPHY, glow, Cover, Yukiko, Yukiko Suzugawa, keeno, Hime, Ume

  • [Amv] You Make It Shine | HBD Laia! ♥

    [Amv] You Make It Shine | HBD Laia! ♥ MP3

    OK I'M GONNA MAKE THIS DESCRIPTION SHORT - - - - - - - - Hihiiii!! So today is LAIA'S BIRTHDAYYYYY!! I decided to make her a little video because 1 week ...
  • Kenny and Kyle, Late Night Discussions

    Kenny and Kyle, Late Night Discussions MP3

    EDIT: Okay, I'll be adding subtitles to this video and Kyle, Youre a Douchebag P1 soon since the sound quality is so horrible, but until then, just plug in some ...

    Tags: South, Park, Kyle, Broflovski, Kenny, McCormick, Cosplay

Recent Searches